Pod koniec sierpnia odbył się KO Trademark, czyli Letnia Szkoła Designu. Każdy z uczestników wyszedł z gotową bluzą inspirowaną symbolami regionu Kasztelanii Ostrowskiej.
Dni projektowe trwały 3 dni, podczas których każdy projekt został zatwierdzony przez prowadzącą, tak samo jak każdy storytelling. Zaczęliśmy od stworzenia ,,mapy myśli” z szkiców, które stworzyliśmy pierwszego dnia. Po zebraniu wszystkiego, zajęliśmy się właściwymi projektami. Opowiadaliśmy historię regionu własnymi słowami i obrazami. Przeplataliśmy własne pasje z symbolika Kasztelanii Ostrowskiej.
Po wielu próbach i poprawkach, każdy z uczestników odbił szablon z wyciętym wzorem lub malował ręcznie na swojej bluzie. Po trzech dniach każdy miał skończony projekt i był gotowy na sesję zdjęciową.
Działania dofinansowane z środków Samorządu Województwa Wielkopolskiego w ramach zadania „”Kasztelania Ostrowska – w poszukiwaniu tożsamości”